Tuesday, July 14, 2009

Konsert Satu Siti

tu dia baik punye pose dari aku
jalan laju sgt si rossa ni

kak kriss hi2

sempat gak salam






last2 baru ble amik gmbr cket


ehem...dalam sempat2 nak urus diri ni pun sempat lagi aku tengok konsert siti..tu pun kalo akak aku tak desak memang tak g kot..mana taknya herga tiket pun satu hal..komen..emmmm..rasa macam biasa jer sebab kene duk tepi sekali so tak dapat nak feel all the flow consert tu..pastu sgt dekat plak dgn speaker..so aku punye dada pun bergetar skali..voice siti mmg tak bole nak di ragui la..memang superb..cuma penari latar ada byk ganggu cket..coz of diorang modern dancing byk la gaya nye..bila amik konsert mlm akhir ramai la guest yg dtg antaranya tun mahathir and wife..ning and husband..keluarga siti..kris dayanti, rossa..dan ramai lg lah..ada hikmah gak duk dekat depan dpt la amik gmbr diorang..pastu kali ni aku baru dpt bergambr dgn siti setelah 4 kali jumpe..

2 comments:

Anonymous said...

suka sgt lah tuh...hehehehe :)

Anonymous said...

mestila!!!