Monday, January 5, 2009

Hari pertama di sekolah baru...

Jeng-jeng-jeng...hari pertama yg memenatkan...bukannya ape..cuma bile dah lame rest it's take a few time to refresh and set my mind. hey gurl! wake up..go to school....seb baik la jd cikgu tak kene pakaian seragam cam bdk skol, kalo dak dah lame aku tukar kerjaya...coz dr skol dulu aku malas pakai baju sekolah seragam..konon nengok org puteh g skol pakai bju biasa,aku pun nak gak pakai cam tu...takpe la dgn adanya pakaian seragam skang ni sekurang2nye dapat gak membantu sykt canggih, wixon, professor, keluargaku dll utk tmbh income.
biasa la msk sek mesti ada jadual kan...so aku kaut atau sapu bersih segala khb form 1..amacam tamak tak aku..he..he..wa x kisah asal jgn ada subjek reka cipta jer dalam jadual aku ckup..aku x sanggup menderita dah..
samb...so dpt la task baru jaga bengkel elek. belah ptg..so tau2 la..kalo jaga bengkel mesti kene kemas dulu kan and bla..bla..bla...tu biasa la. tapi best gak ajaq blh ptg ni...di bawah sy lampirkan kebaikan nya...

Kebaikan mengajar di sebelah petang.
  1. Bangun tdo pg lmbt sket pun xpe
  2. Setelkan bende2 yang tak bole di buat belah petang contohnya tdo petang(aku cuba elak dr dulu)tp kalo dah penat bantai je la..tp jgn selalooo
  3. Jaga anak buah aku si Muiz tu pada blh pagi...suka sgt mintak dukung bdk tu.
  4. Ni paling baik wat aku...dpt solat Zuhur Asar tepat pada waktunya nak kejo time..alhamdulillah..kalo ngajo pg tau2 la..sesgghnya aku manusia biasa..
  5. Petang ni macm pendek cket la rasenye...
  6. Makan dulu kat umah..dah save buget..
  7. Balik on time..sapa nak duk sek lepas kul 6.40 ptg...ilang akal..kalo dulu aku balik 4 lebih..
  8. Rehat 2 kali..sekali Zuhur sekali lg Asar..
  9. Ari jumaat la best skali masuk 2.15 abis 6.40 ptg...
  10. Bulan puasa jgn kan cite balik 5.30 ptg.
  11. Pada belah pg jeleskan akak2 di sekolah lama aku...cian diorang...mesti banyak kene relief klas kan.
  12. paling penting apa yang aku cakap kat atas semuanya nak sedapkan ati aku jer...he..he...tp ok jer belah petang ni..

No comments: